Tilbage
kundecase

Gik du glip af vores seneste nyhedsbrev?

Vores seneste nyhedsbrev er dedikeret til jer. Jer, som vores eksistens afhænger af. Vores kunder, vores samarbejdspartnere, chauffører og medarbejdere. Læs med og husk, at du kan tilmelde dig og få kvalitet direkte i indbakken.

Vores seneste nyhedsbrev er dedikeret til dig.

Hvornår har du sidst sagt tak?

Ikke bare det der høflige hverdagstak for småhandlinger men et dybere tak med rødder helt nede i maveregionen. Vores bud er, at de fleste af os godt kan tåle at give den et ekstra tak opad, for vi har hver især meget at være taknemmelige for – men vi skal mene det.

Vi vil gerne vise vores store taknemmelighed til alle, der får verden til at bevæge sig sammen med os.

Vi starter med at takke Mads Løvgreen Jensen, der er lastbilchauffør og hver dag kører på el i København for at levere og hente dine varer.

Du får også et kig ind i hverdagen hos dem, som du måske har haft i røret engang. Prøv at tænke på en rigtig god kundeserviceoplevelse, du har haft. Hvorfor var det en god oplevelse? Hvad gjorde forskellen? Få vores bud på, hvad der skaber god kundeservice.

Derefter hiver vi mikroskopet frem og kigger på vores DNA som familieejet virksomhed, og hvordan det udmønter sig i vores danske organisation.

Til sidst tager vi et kig på chaufførmanglen i Europa og hvad vi som logistikvirksomhed kan gøre for at vende tendensen.

Sådan går du ikke glip af flere håndplukkede nyheder fra os

Pssst. Gå ikke glip af nyheder, der kan gøre din virksomheds forsyningskæder mere modstandsdygtige. Vi sender kun fem om året, så vi er ikke dem, der bombarderer din indbakke – til gengæld lover vi, at indholdet er nøje udvalgt. Tilmeld dig her.

DACHSER på verdensplan
Kontakt os
Kontakt Maria Andersen Communications Consultant Nordic